De ce sunt mândru că sunt român?

Elevii clasei a II-a au răspuns la întrebarea „De ce sunt mândru că sunt român?”

  •  ???????????????????????????????   pentru că am avut mulți regi mândri (Lucas)
  •     pentru că oamenii sunt civilizați (Paula)
  •     pentru că avem școli bune (Luca)
  •     pentru că sunt foarte mulți oameni cu care mă pot împrieteni (Andrei I.)
  •     pentru că e o țară mare, cu mulți oameni civilizați, și pentru că e frumos (Mihai)
  •     pentru că avem foarte multe moșteniri și pentru că e frumoasă țara noastră (George)
  •     pentru că e o țară frumoasă, și sunt multe lucruri pe care nu le găsim în alte țări (Raluca)
  •     pentru că sunt școli bune (Adam)
  •     pentru că avem un imn frumos și țara e frumoasă (Alex)
  •     pentru că în alte țări nu se găsește ce e aici, multe sunt aici și nu sunt în alte țări (Tea)
  •     pentru că aici locuiesc, am mulți prieteni (Sofia)
  •     pentru că aici m-am născut și aici am prieteni (Anya)
  •     pentru că aici am învățat să pictez (Ilinca)
  •     pentru că îl avem președinte pe Băsescu (Andrei M.)
  •     pentru că avem Aquapark (Luca)

Lasă un răspuns

Lectură și Scriere Creativă pentru Copii

În bucătăria noastră, cuvinte cu tâlc sunt puse în eprubete, din pipete curg picături de imaginație, iar bulbucii sunt șoapte ale poveștilor. Atenție: creează dependență! Proiect dedicat copiilor din clasele primare.

